6 foodhacks για το πρωινό σου γεύμα!
6 foodhacks για το πρωινό σου γεύμα!
in

6 foodhacks για το πρωινό σου γεύμα!

6 foodhacks για το πρωινό σου γεύμα!

Σηκώνεσαι το πρωί, ετοιμάζεσαι και πάλι δεν υπάρχει χρόνος για πρωινό… Το έχεις ζήσει;

Το ρητό λέει «φάτε σαν αυτοκράτορας το πρωί, σαν βασιλιάς το μεσημέρι και σαν ζητιάνος το βράδυ» και μάλλον θα υπάρχει κάποιος λόγος για να βγήκε. Το πρωινό είναι ένα σημαντικό γεύμα που δεν πρέπει να παραλείψετε. Οι αποθήκες ενέργειας του σώματος είναι άδειες το πρωί και πρέπει επειγόντως να αναπληρωθούν ώστε να ξεκινήσετε τη μέρα σε φόρμα και συγκεντρωμένοι.

Αλλά, όλοι μας ξέρουμε: κάθε λεπτό είναι πολύτιμο το πρωί. Δεν μπορούν όλοι να σηκωθούν μισή ώρα νωρίτερα για να πάρουν πρωινό με ηρεμία. Ούτε και πρέπει. Μπορείτε να ετοιμάσετε ένα υγιεινό, νόστιμο πρωινό σε ελάχιστο χρονικό διάστημα.

Μούσλι to go

Πάρτε μαζί σας μούσλί το πρωί. Βάλτε απλά σε ένα γυάλινο δοχείο που σφραγίζει καλά βρώμη, ξηρούς καρπούς και μερικά αποξηραμένα φρούτα. Βάλτε ξεχωριστά στη τσάντα σας ένα γιαούρτι και ένα κουτάλι και είστε έτοιμες. Όταν θα έχετε χρόνο αδειάστε το γιαούρτι στο γυάλινο δοχείο με τη βρόμη και απολαύστε ένα υγιεινό πρωινό.

Φτιάξτε το μόνες σας: Βασική συνταγή για σπιτικό granola – μούσλι


Γρήγορες μπάρες δημητριακών


Εάν δεν θέλετε να μεταφέρετε ένα δοχείο μαζί σας, μπορείτε επίσης να συσκευάσετε το μούσλι σε μορφή μπάρας και να έχετε ένα υπέροχο πρωινό ή ένα σνακ ενδιάμεσα. Αυτή η συνταγή είναι εξαιρετικά εύκολη και μπορείτε να την ετοιμάσετε μόνες σας:

Ανακατέψτε 120 g νιφάδων βρώμης με 120 g φυστικοβούτυρο, 120 g μέλι και 70 g σκόνης πρωτεΐνης. (γεύση της επιλογής σας). Εγώ προτιμώ τη βιολογική πρωτεΐνη χωρίς ορμόνες της NautureCan σε γεύση σοκολάτα, δείτε την εδώ.

Απλώστε το μείγμα σε ένα ταψί με λαδόκολλα τοποθετήστε το στο ψυγείο για μια νύχτα και κόψτε το σε μπάρες το πρωί. Τυλίξτε σε αλουμινόχαρτο και φύγετε για τη δουλειά.

6 foodhacks για το πρωινό σου γεύμα!

Προ-κόψτε τα φρούτα το βράδυ

Τα φρέσκα φρούτα περιέχουν τις περισσότερες βιταμίνες. Εάν θέλετε να φάτε ένα γιαούρτι φρούτων το πρωί, μπορείτε να κόψετε τα φρούτα σε μικρά κομμάτια το βράδυ, να τα σφραγίσετε αεροστεγώς και να τα βάλετε στο ψυγείο. Μπορείτε λοιπόν να το αναμίξετε απευθείας με γιαούρτι το πρωί και να το φάτε στη στιγμή.

Smoothie Μπανάνας

Πριν αγοράσετε ένα έτοιμο smoothie, είναι καλύτερα να ετοιμάσετε το δικό σας χωρίς συντηρητικά. Μπορείτε επίσης να τα ετοιμάσετε το βράδυ, και να το βάλετε στο ψυγείο. Για το Smoothie Μπανάνας χρειάζεστε μόνο 1/2 έως 1 ώριμη μπανάνα και 200 ​​γρ γάλα ή γιαούρτι της επιλογής σας. Βάλτε στο μπλέντερ , χτυπήστε για λίγο και σερβίρετε σε ένα ποτήρι με κανέλα. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε κατεψυγμένα φρούτα αντί για μπανάνες.

Δοκίμασε το: Υγιεινό Smoothie με καφέ και μπανάνα


Ετοιμάστε ένα τοστ με αβοκάντο

Στα γρήγορα φρυγανίστε 2 φέτες τοστ στην φρυγανιέρα, κόψτε μισό αβοκάντο και απλώστε βούτυρο στο ψωμί. Απλώστε το αβοκάντο στο τοστ, αλατοπιερώστε και το πρωινό σας είναι έτοιμο σε λίγα λεπτά.

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν πίνεις κάθε μέρα ένα ποτήρι χυμό καρότου!

Έλα στη παρέα μας! Ακολούθησε το Lifehackers στο Facebook και στο Instagram

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Loading…

0
Προσοχή: 5 πράγματα που δεν πρέπει ΠΟΤΕ να καθαρίσετε με λευκό ξύδι

Προσοχή: 5 πράγματα που δεν πρέπει ΠΟΤΕ να καθαρίσετε με λευκό ξύδι

Δουλειά τις Δευτέρες: Γιατί είναι τόσο δύσκολο και τι βοηθάει

Δουλειά τις Δευτέρες: Γιατί είναι τόσο δύσκολο και τι βοηθάει