Υγιεινή διατροφή και διακοπές: Πέντε tips για να μη θυσιάσετε τις καλές σας συνήθειες
Υγιεινή διατροφή και διακοπές: Πέντε tips για να μη θυσιάσετε τις καλές σας συνήθειες
in

Υγιεινή διατροφή και διακοπές: Πέντε tips για να μη θυσιάσετε τις καλές σας συνήθειες

Υγιεινή διατροφή και διακοπές: Πέντε tips για να μη θυσιάσετε τις καλές σας συνήθειες

Κατά την περίοδο των διακοπών ο στόχος μας είναι να ξεχάσουμε τους πιεστικούς ρυθμούς της πόλης και να χαλαρώσουμε.

Αυτό ωστόσο δεν σημαίνει ότι χρειάζεται να εκτροχιαστεί η διατροφή μας. Στην πραγματικότητα, το να διατηρήσετε τις καλές διατροφικές σας συνήθειες δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζετε. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να έχετε μια υγιεινή διατροφή και στις διακοπές.

Tips για να έχετε μια υγιεινή διατροφή και στις διακοπές

Οργανώστε τα σνακ που θα πάρετε μαζί σας

Δυστυχώς, δεν γίνεται να χωρέσετε ολόκληρη την κουζίνα σας στη βαλίτσα σας, μπορείτε όμως να πάρετε μαζί σας μερικά υγιεινά σνακ για τσιμπολογάτε όσο ταξιδεύετε. Τα κράκερ ολικής άλεσης, τα φρέσκα φρούτα, τα σάντουιτς με αραβική πίτα και οι ξηροί καρποί είναι μερικά σνακ που μεταφέρονται εύκολα και θα σας κρατήσουν χορτάτους μέχρι να φτάσετε στον προορισμό σας.

HIIT: Γιατί να επιλέξουμε έντονες και σύντομες προπονήσεις;

Προσαρμόστε τη διατροφή σας

Δεν υπάρχει λόγος να χάσετε την ησυχία σας και να πιεστείτε προκειμένου να διατηρήσετε μια υγιεινή διατροφή στις διακοπές σας. Εστιάστε σε έναν ή δύο στόχους αντί να προσπαθείτε να διατηρήσετε κάθε πτυχή της υγιεινής διατροφής σας. Για παράδειγμα, προσπαθήστε να έχετε ένα θρεπτικό πρωινό και να αποφεύγετε το «βαρύ» φαγητό αργά τη νύχτα. Έτσι, θα είστε σε θέση να απολαύσετε τις διακοπές σας χωρίς να ανησυχείτε συνεχώς για τη διατροφή σας.

Τι θα συμβεί στο σώμα σας εάν σταματήσετε να τρώτε λίπος

Κάντε την έρευνά σας

Ενώ προγραμματίζουμε προσεκτικά κάθε ταξίδι, τείνουμε να παραβλέπουμε οποιοδήποτε σχεδιασμό αφορά τη διατροφή μας. Ωστόσο, μια μικρή προετοιμασία μπορεί να είναι το κλειδί για μια υγιεινή διατροφή. Αναζητήστε παντοπωλεία κοντά στο ξενοδοχείο που μένετε, ώστε να προμηθευτείτε φρέσκα φρούτα που μπορείτε να έχετε μαζί σας στην παραλία και βρείτε δραστηριότητες που σας φαίνονται ενδιαφέρουσες, όπως η πεζοπορία και τα θαλάσσια σπορ. Με αυτόν τον τρόπο, η διατήρηση μιας υγιεινής ρουτίνας θα γίνει πιο εύκολη και διασκεδαστική από ποτέ.

Υγιεινή διατροφή και διακοπές: Πέντε tips για να μη θυσιάσετε τις καλές σας συνήθειες

Επιλέξτε έξυπνα τι βάζετε στο πιάτο σας

Στο πρωινό σας γεύμα προσπαθήστε να αποφύγετε τις σφολιάτες, τους συσκευασμένους χυμούς και το ψωμί που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και να προτιμήσετε τα αυγά, τη βρόμη και τα φρέσκα φρούτα που θα σας κρατήσουν για περισσότερη ώρα χορτάτους. Όσον αφορά το φαγητό σε εστιατόρια και ταβέρνες, ξεκινήστε το γεύμα σας με μια μεγάλη σαλάτα αντί για τηγανητά ορεκτικά που όσο νόστιμα κι αν είναι μας επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες. Τα ψητά κρέατα χωρίς λίπος, τα μπιφτέκια, τα ψάρια, τα πουλερικά είναι μερικές καλές επιλογές.

Η νύφη ακύρωσε το γάμο όταν έμαθε ότι η μαμά της πλήρωνε τον γαμπρό

Να είστε ρεαλιστές

Το να διατηρήσετε τη διατροφή σας άψογη ενώ είστε σε διακοπές δεν είναι σε καμία περίπτωση ρεαλιστικό και κάτι τέτοιο δεν θα πρέπει να αποτελεί τον στόχο σας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να εγκαταλείψετε τις καλές διατροφικές σας συνήθειες όταν είστε μακριά από το σπίτι. Αφήστε όμως τον εαυτό σας ελεύθερο να απολαύσει το φαγητό και μην αισθάνεστε ενοχές. Καταναλώστε άπαχη πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, φροντίστε να πίνετε άφθονο νερό και να έχετε υγιεινά σνακ και εστιάστε στο να χαλαρώσετε και να περάσετε όμορφα.

Έλα στη παρέα μας! Ακολούθησε το Lifehackers στο Facebook και στο Instagram

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Loading…

0
HIIT: Γιατί να επιλέξουμε έντονες και σύντομες προπονήσεις;

HIIT: Γιατί να επιλέξουμε έντονες και σύντομες προπονήσεις;

DIY αντιγηραντικός όρος νύχτας – Φτιάξτε τον σε 1′

DIY αντιγηραντικός όρος νύχτας – Φτιάξτε τον σε 1′