in

Γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε όταν έχει πανσέληνο;

Γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε όταν έχει πανσέληνο;

Γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε όταν έχει πανσέληνο;

Όλοι αναρωτιόμαστε κατά καιρούς γιατί μας είναι τόσο δύσκολο να κοιμηθούμε όταν έχει πανσέληνο, σας έχουμε λοιπόν την απάντηση για αυτό το περίεργο φαινόμενο.

Το να κοιμάσαι είναι συχνά ιδιαίτερα δύσκολο όταν το φεγγάρι είναι γεμάτο. Γιατί όμως κοιμόμαστε τόσο άσχημα εκείνο το βράδυ;

Αποκαλύπτουμε τι είναι υπεύθυνο για τις διαταραχές του ύπνου μας κατά τη διάρκεια της πανσελήνου.

Όταν στριφογυρίζουμε από πλευρά σε πλευρά στο κρεβάτι και δεν μπορούμε να κοιμηθούμε, μια ματιά έξω από το παράθυρο συνήθως δείχνει γιατί: είναι και πάλι πανσέληνος. Αλλά γιατί πολλοί άνθρωποι δεν μπορούν να κοιμηθούν όταν το φεγγάρι είναι γεμάτο; Είναι πολύ φωτεινό; Ή είναι πολύ ισχυρή η βαρύτητά της πανσελήνου;

Γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε όταν έχει πανσέληνο;

Γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε όταν το φεγγάρι είναι γεμάτο;

Οι πρόγονοί μας από την εποχή των λίθων ευθύνονται για την αϋπνία κατά τη διάρκεια της πανσελήνου. Σύμφωνα με μια ελβετική μελέτη του Πανεπιστημίου της Βασιλείας, η οποία δημοσιεύθηκε το 2013 στο περιοδικό “Current Biology”.

Στο πρώτο βήμα, οι επιστήμονες εξέτασαν τον ύπνο 33 ανθρώπων. Σε μια πανσέληνο μια νύχτα, χρειάστηκαν περίπου πέντε λεπτά περισσότερο για να κοιμηθούν. Κοιμόντουσαν κατά μέσο όρο 20 λεπτά λιγότερο από ό, τι κατά τη διάρκεια του υπόλοιπου μήνα. Οι ερευνητές υποψιάζονται ότι ο λόγος για τις διαταραχές του ύπνου έγκειται στα γονίδια μας. Επειδή για τους προγόνους μας ένας ελαφρύς ύπνος κάτω από την πανσέληνο ήταν ζωτικής σημασίας.

“Πριν από εκατοντάδες χρόνια είχε νόημα να μην κοιμηθούμε κατά τη διάρκεια μιας φάσης πανσελήνου όταν ήταν πολύ φωτεινό και ως εκ τούτου υπήρχε υψηλότερος κίνδυνος επίθεσης”, εξηγεί ο διευθυντής της μελέτης Dr. Silvia Frey, όπως αναφέρεται από το Dailymail.co.uk. Αυτό θα σήμαινε ότι το εσωτερικό μας ρολόι, το οποίο ρυθμίζει τον ύπνο, είναι συντονισμένο με τον σεληνιακό κύκλο – ακόμη και σήμερα. Όταν το φεγγάρι είναι γεμάτο, αλλάζουμε αυτόματα στη θέση επιφυλακής.

3 ασκήσεις αναπνοής-έλεγχος του άγχους

Συμβουλές κατά των διαταραχών του ύπνου κατά τη διάρκεια μιας πανσελήνου

Δυστυχώς, τα ευρήματα των Ελβετών ερευνητών δεν είναι παρηγοριά για όλους εκείνους που δεν μπορούν να κοιμηθούν όταν το φεγγάρι είναι γεμάτο.

Αντίθετα, τα αποτελέσματα της αμερικανικής «μελέτης ύπνου ReDormin» είναι πιο χρήσιμα. Επειδή ανακάλυψαν τον Απρίλιο του 2013 ότι το σεξ το βράδυ μπορεί να προσφέρει έξι λεπτά περισσότερο ύπνο. Και η γιόγκα πριν από τον ύπνο 64 λεπτά επιπλέον ύπνου! Όταν πλησιάζει η επόμενη φάση πανσελήνου, μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε διαλογισμό για να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε με μια φωτεινή πανσέληνο.

Report

Up or Down?

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0
Διπλός οργασμός: Με τον "μικτό οργασμό" έρχεστε πιο έντονα από ποτέ -Πως να το πετύχετε.

Διπλός οργασμός: Με τον “μικτό οργασμό” έρχεστε πιο έντονα από ποτέ -Πως να το πετύχετε.

Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τους ερευνητές, ότι μπορείτε να διδάξετε τον εγκέφαλό σας να φιλτράρει τον πόνο, αλλά ίσως μόνο πόνο που είναι χρόνιος. Τα επαναλαμβανόμενα μηνύματα από ένα σημείο στο σώμα σας γεμάτο με πόνο θαμπή με την πάροδο του χρόνου καθώς ο εγκέφαλος συνηθίζει να τα λαμβάνει, μειώνοντας τη συναισθηματική και σωματική αίσθηση. Εάν θέλετε να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας για να ξεχάσετε τον πόνο, δεν χρειάζεται ακριβώς να αναπτύξετε μια χρόνια πάθηση. Αντ 'αυτού, απλά πρέπει να εξοικειωθείτε με τις αισθήσεις, ώστε ο εγκέφαλός σας να τις αναγνωρίσει. Μοιάζει πολύ με τη συνήθης συνήθεια να σπάνε λαστιχένιες ταινίες ή να τσιμπήσεις τους καρπούς για να σπάσεις τις συνήθειες, όσο περισσότερο ένα είδος πόνου συναντάς, τόσο λιγότερο θα πονάει. Πρακτική προσεκτικού διαλογισμού Ο διαλογισμός είναι η τέχνη του να καθίζεις ακίνητα και να αφήνεις το μυαλό να τρέχει. Με λίγα λεπτά ήσυχης, αθόρυβης σιωπής, μπορείτε να κάνετε περισσότερα από το να χαλαρώσετε και να χαλαρώσετε. μπορείτε να επανεκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας για να αισθανθείτε λιγότερο πόνο, σύμφωνα με μια μελέτη του 2011 σχετικά με το «προσεκτικό» διαλογισμό. Οι ερευνητές εξέτασαν τους συμμετέχοντες που εξασκούσαν προσεκτική διαμεσολάβηση, για μια περίοδο διαλογισμού κατά την οποία πραγματοποίησαν εργασία σώματος και αναπνοής. Όταν οι συμμετέχοντες επικεντρώθηκαν στις σκέψεις τους και στα μικροσκοπικά, ανεπαίσθητα συναισθήματα κατά τη διάρκεια του διαλογισμού, ήταν σε θέση να ελέγξουν τις απαντήσεις του σώματός τους σε εξωτερικά ερεθίσματα. Έτσι, όταν χτυπήθηκε με ξαφνικό πόνο, τα άτομα μπόρεσαν να διατηρήσουν τον εγκέφαλό τους ήρεμο και να μην ανταποκρίνεται. Μην χάσετε: Ένας οδηγός Newbie για Διαλογισμό (Εικονογραφημένος οδηγός) Εικόνα μέσω του Shutterstock Η ανακούφιση του πόνου μπορεί να μην είναι μια στιγμιαία πράξη, αλλά με την πάροδο του χρόνου και την πρακτική μπορείτε να προσαρμόσετε τον εγκέφαλό σας για να χειριστείτε εύκολα κάθε χτύπημα, κόψιμο και τραυματισμό. Εστιάστε στο σώμα σας και μπορεί να γίνει μούδιασμα στις πιο απαραίτητες καταστάσεις.

Πως να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλο σας ώστε να μην αισθάνεστε πόνο