Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τους ερευνητές, ότι μπορείτε να διδάξετε τον εγκέφαλό σας να φιλτράρει τον πόνο, αλλά ίσως μόνο πόνο που είναι χρόνιος. Τα επαναλαμβανόμενα μηνύματα από ένα σημείο στο σώμα σας γεμάτο με πόνο θαμπή με την πάροδο του χρόνου καθώς ο εγκέφαλος συνηθίζει να τα λαμβάνει, μειώνοντας τη συναισθηματική και σωματική αίσθηση. Εάν θέλετε να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας για να ξεχάσετε τον πόνο, δεν χρειάζεται ακριβώς να αναπτύξετε μια χρόνια πάθηση. Αντ 'αυτού, απλά πρέπει να εξοικειωθείτε με τις αισθήσεις, ώστε ο εγκέφαλός σας να τις αναγνωρίσει. Μοιάζει πολύ με τη συνήθης συνήθεια να σπάνε λαστιχένιες ταινίες ή να τσιμπήσεις τους καρπούς για να σπάσεις τις συνήθειες, όσο περισσότερο ένα είδος πόνου συναντάς, τόσο λιγότερο θα πονάει. Πρακτική προσεκτικού διαλογισμού Ο διαλογισμός είναι η τέχνη του να καθίζεις ακίνητα και να αφήνεις το μυαλό να τρέχει. Με λίγα λεπτά ήσυχης, αθόρυβης σιωπής, μπορείτε να κάνετε περισσότερα από το να χαλαρώσετε και να χαλαρώσετε. μπορείτε να επανεκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας για να αισθανθείτε λιγότερο πόνο, σύμφωνα με μια μελέτη του 2011 σχετικά με το «προσεκτικό» διαλογισμό. Οι ερευνητές εξέτασαν τους συμμετέχοντες που εξασκούσαν προσεκτική διαμεσολάβηση, για μια περίοδο διαλογισμού κατά την οποία πραγματοποίησαν εργασία σώματος και αναπνοής. Όταν οι συμμετέχοντες επικεντρώθηκαν στις σκέψεις τους και στα μικροσκοπικά, ανεπαίσθητα συναισθήματα κατά τη διάρκεια του διαλογισμού, ήταν σε θέση να ελέγξουν τις απαντήσεις του σώματός τους σε εξωτερικά ερεθίσματα. Έτσι, όταν χτυπήθηκε με ξαφνικό πόνο, τα άτομα μπόρεσαν να διατηρήσουν τον εγκέφαλό τους ήρεμο και να μην ανταποκρίνεται. Μην χάσετε: Ένας οδηγός Newbie για Διαλογισμό (Εικονογραφημένος οδηγός) Εικόνα μέσω του Shutterstock Η ανακούφιση του πόνου μπορεί να μην είναι μια στιγμιαία πράξη, αλλά με την πάροδο του χρόνου και την πρακτική μπορείτε να προσαρμόσετε τον εγκέφαλό σας για να χειριστείτε εύκολα κάθε χτύπημα, κόψιμο και τραυματισμό. Εστιάστε στο σώμα σας και μπορεί να γίνει μούδιασμα στις πιο απαραίτητες καταστάσεις.
Πως να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλο σας ώστε να μην αισθάνεστε πόνο
in

Πως να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλο σας ώστε να μην αισθάνεστε πόνο

Πως να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλο σας ώστε να μην αισθάνεστε πόνο.
Ο πόνος είναι, ως επί το πλείστον, αναπόφευκτος όταν πχ σπάτε το χέρι σας ή κόψετε το δάχτυλό σας . Είναι στιγμιαίος και σε ορισμένες περιπτώσεις, διαρκεί, αλλά αισθάνεστε τόσο άσχημα όσο εσείς οι ίδιοι επιλέγετε.

Ναι, αυτό είναι αλήθεια- ότι ο πόνος είναι στο μυαλό σας.

Δεν λέω ότι ο πόνος είναι ένα φανταστικό σύμπτωμα ενός τραυματισμού – ο πόνος είναι σίγουρα πραγματικός. Είναι βασική φυσιολογία. Όμως ο πόνος παράγεται από τον εγκέφαλο και υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ξεγελάσετε τον εγκέφαλό σας ώστε να εξαφανιστούν αυτά τα δυσάρεστα φυσικά συναισθήματα, χωρίς να χρησιμοποιήσετε φάρμακα για τον πόνο.

Πώς ο εγκέφαλός σας αντιμετωπίζει τον πόνο

Όπως μοιράζεται ο καθηγητής νευροεπιστήμης του Πανεπιστημίου Johns Hopkins David Linden με το NPR, ο πόνος που αισθάνεστε όταν πονάτε ελέγχεται και κατευθύνεται από τα κυκλώματα του εγκεφάλου σας. Καθώς ο εγκέφαλος φιλτράρει όλες τις πληροφορίες που προέρχονται από τα αισθητήρια νεύρα σας, εστιάζει σε συγκεκριμένα κομμάτια.

Ο Λίντεν εξηγεί, “Ο ​​εγκέφαλος μπορεί να πει,” αυτό είναι σημαντικό., αυξήστε την ένταση αυτής της πληροφορίας, για τον πόνο που έρχεται. ” Ή μπορεί να πει, “Ω όχι – ας μειώσουμε την ένταση σε αυτό και να δώσουμε λιγότερη προσοχή. “

Ο εγκέφαλός σας επεξεργάζεται τον πόνο τόσο σωματικά, όπου σημειώνει τη θέση και την ένταση, όσο και συναισθηματικά, όπου υπαγορεύει την αντίδρασή σας. Για παράδειγμα, όταν αισθάνεστε έναν έντονο, μαχαιρωτικό πόνο να πέφτει κάτω από το πόδι σας, αυτή είναι η ερμηνεία του εγκεφάλου σας για τη φυσική ένταση. Όταν αποκρίνεστε σε αυτό, αυτή είναι η συναισθηματική απόκριση του εγκεφάλου σας.

Λοιπόν, τι έχουν να κάνουν όλα αυτά με τη διαχείριση του πόνου; Εάν ξέρετε τι ακριβώς προκαλεί τις συναισθηματικές αντιδράσεις του εγκεφάλου σας στον τραυματισμό, μπορείτε να ελέγξετε καλύτερα τι νιώθετε – ή τι νομίζετε ότι αισθάνεστε.

Υπερφορτώστε τον εαυτό σας με θετικότητα για να μειώσετε τον πόνο

Μπορεί να ακούγεται γελοίο, ειδικά όταν υποφέρετε από πόνο που φαίνεται ανυπέρβλητο, αλλά οι θετικές σκέψεις και συναισθήματα μπορούν πραγματικά να αντισταθμίσουν αυτά τα κακά συναισθήματα.

Όταν δεν αισθάνεστε τίποτα παρά την αρνητικότητα, όπως ο φόβος και η ανασφάλεια, δημιουργείτε το τέλειο έδαφος αναπαραγωγής για πόνο. Όσο πιο «αδύναμο» ή πιο αρνητικό είναι το μυαλό σας, τόσο περισσότερο αισθάνεστε τα πλήρη αποτελέσματα, αυτού που σας ενοχλεί. Αντίθετα, όταν αισθάνεστε ασφαλείς και άνετοι – αλλά αντιμετωπίζετε πόνο – αποκρίνεστε με λιγότερο φυσικό συναίσθημα.

Παραδόξως, ο πόνος μπορεί να δημιουργηθεί και να αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου και να σας κάνει να αισθάνεστε ακόμη πιο αδύναμοι. Οι θετικές σκέψεις αυξάνονται και συντίθενται επίσης, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε στο American Psychologist. Όσο περισσότερο τροποποιείτε την προοπτική σας και εστιάζετε στο θετικό αντί να υποχωρείτε στις αρνητικές σας τάσεις, τόσο ισχυρότερη γίνεται η συναισθηματική σας ανθεκτικότητα.

Ωστόσο, πρέπει να κατακλύσετε τον εαυτό σας με θετικότητα για να αποκομίσετε τα οφέλη που ανακουφίζουν από τον πόνο. Σύμφωνα με τη Δρ. Barbara Fredrickson, κορυφαία μελετητής στον τομέα της θετικής ψυχολογίας και συγγραφέας της θετικότητας. Επειδή η αρνητική σας προκατάληψη είναι ισχυρή και έμφυτη, ο εγκέφαλός σας απαιτεί τρεις θετικές εμπειρίες για να σας βοηθήσει να αρχίσετε να σκέφτεστε με άλλο τρόπο.

Πως να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλο σας ώστε να μην αισθάνεστε πόνο

Αποσπάστε τον εγκέφαλό σας από την αίσθηση του πόνου

Τα φίλτρα του εγκεφάλου σας καθορίζουν πώς και σε ποιο βαθμό αισθάνεστε πόνο. Έτσι, για να ελέγξετε αυτό που αισθάνεστε, πρέπει να βρείτε έναν τρόπο για να διαχειριστείτε αυτό που παίρνουν οι αισθητήρες του εγκεφάλου σας.

Αυτό μελέτησαν οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brown. Κατά την εξέταση της συχνότητας των εγκεφαλικών κυμάτων ως απόκριση σε φυσικές αισθήσεις, η ομάδα διαπίστωσε ότι οι προσπάθειες να αγνοηθούν τα συναισθήματα και οι αισθήσεις προκαλούν ρυθμούς χαμηλής συχνότητας – που κάνουν το μπλοκάρισμα – να αυξηθεί, όχι μόνο στην περιοχή του εγκεφάλου που ασχολείται με ένα συγκεκριμένο μέρος του εν λόγω σώματος, αλλά στην περιοχή του εγκεφάλου που αγνοεί τους περισπασμούς.

Όταν τους ζητήθηκε να επικεντρωθούν σε ένα συγκεκριμένο χέρι ή πόδι, οι συμμετέχοντες της μελέτης ακουμπήθηκαν από τους ερευνητές σε διάφορα μέρη του σώματος. Αντ ‘αυτού, ο εγκέφαλός τους άρχισε να αυξάνει ρυθμούς χαμηλής συχνότητας καθώς πάλευαν να πολεμήσουν την απόκριση του μέρους του σώματος που αγγίζεται. Ενώ ο εγκέφαλος λειτούργησε για να αγνοήσει την αποσπασματική αφή σε ένα μέρος του σώματος, άρχισε να εργάζεται για να φιλτράρει αυτές τις φυσικές, αισθητηριακές πληροφορίες.

Αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τους ερευνητές, ότι μπορείτε να διδάξετε τον εγκέφαλό σας να φιλτράρει τον πόνο, αλλά ίσως μόνο πόνο που είναι χρόνιος. Τα επαναλαμβανόμενα μηνύματα από ένα σημείο στο σώμα σας γεμάτο με πόνο γίνονται θαμπά με την πάροδο του χρόνου καθώς ο εγκέφαλος συνηθίζει να τα λαμβάνει, μειώνοντας τη συναισθηματική και σωματική αίσθηση.

Εάν θέλετε να εκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας για να ξεχάσετε τον πόνο, δεν χρειάζεται ακριβώς να αναπτύξετε μια χρόνια πάθηση. Αντ ‘αυτού, απλά πρέπει να εξοικειωθείτε με τις αισθήσεις, ώστε ο εγκέφαλός σας να τις αναγνωρίσει.

Μην χάσεις:

Πρακτική διαλογισμού

Ο διαλογισμός είναι η τέχνη του να κάθεσαι ακίνητα και να αφήνεις το μυαλό να τρέχει. Με λίγα λεπτά ησυχίας μπορείτε να κάνετε περισσότερα από το να χαλαρώσετε, μπορείτε να επανεκπαιδεύσετε τον εγκέφαλό σας για να αισθανθείτε λιγότερο πόνο. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2011 σχετικά με το διαλογισμό.

Οι ερευνητές εξέτασαν τους συμμετέχοντες που εξασκούσαν προσεκτική διαμεσολάβηση, για μια περίοδο διαλογισμού κατά την οποία πραγματοποίησαν εργασία σώματος και αναπνοής. Όταν οι συμμετέχοντες επικεντρώθηκαν στις σκέψεις τους και στα μικροσκοπικά, ανεπαίσθητα συναισθήματα κατά τη διάρκεια του διαλογισμού, ήταν σε θέση να ελέγξουν τις απαντήσεις του σώματός τους σε εξωτερικά ερεθίσματα. Έτσι, όταν χτυπήσαν και είχαν έναν ξαφνικό πόνο, τα άτομα αυτά μπόρεσαν να διατηρήσουν τον εγκέφαλό τους ήρεμο και να διαχειριστούν τον πόνο ευκολότερα.

Η ανακούφιση του πόνου μπορεί να μην είναι μια στιγμιαία πράξη, αλλά με την πάροδο του χρόνου και την πρακτική αυτή μπορείτε να προσαρμόσετε τον εγκέφαλό σας για να χειριστείτε εύκολα κάθε χτύπημα, κόψιμο και τραυματισμό. Εστιάστε στο σώμα σας και μπορεί να γίνει χρήσιμο σε απαραίτητες και επίπονες καταστάσεις.

Οι προτάσεις μας:

Διαλογισμός εύκολα και αποτελεσματικάLight Watkins

13.30€

Πώς να επιτύχετε τον διαλογισμό χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και χωρίς κόπο! Με εξαιρετικά αποτελέσματα για την ηρεμία του πνεύματος, διαύγεια και καλή υγεία.

Έλα στη παρέα μας! Ακολούθησε το Lifehackers στο Facebook και στο Instagram

Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Loading…

0
Γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε όταν έχει πανσέληνο;

Γιατί δεν μπορείτε να κοιμηθείτε όταν έχει πανσέληνο;

10 τρόποι για να απαλλαγείτε από την ημικρανία γρήγορα χωρίς κανένα φάρμακο

10 τρόποι για να απαλλαγείτε από την ημικρανία γρήγορα χωρίς κανένα φάρμακο